Stay with me

Published by Unknown under , , , , , , , , on miercuri, ianuarie 28, 2009



5 comentarii:

danushka spunea... @ 29 ianuarie 2009 la 10:15

cine sunt copiii?

Unknown spunea... @ 29 ianuarie 2009 la 10:36

niste tiganusi dintr-un sat din apropiere..interesant e ca fotografia a fost facuta in noiembrie, anul trecut, pe un ger de crapau pietrele..am un prost obicei: de a incepe prelucrarile cu cele mai nereusite poze din set.intre timp ,am pierdut originalele si am ramas doar cu prelucrarea asta jenanta.dar tot mi-e foarte draga.

danushka spunea... @ 29 ianuarie 2009 la 11:03

e ceva ce ma uimeste in chipurile micutilor. nu-mi dau seama ce... oricum, n-as fi banuit macar ca pot fi linistiti si zambitori pe timp de ger...

Unknown spunea... @ 29 ianuarie 2009 la 11:06

poza cu mama lor si inca un frate mai mare, cum si-o pupau si imbratisau pentru poza era impresionanta.n-am mai vazut asa ceva,crede-ma..o sa-i mai vizitez..

danushka spunea... @ 29 ianuarie 2009 la 11:47

m-as bucura si eu sa vad asa iubire de copil sincera...
sa ne aduci imagini de la urmatoarea vizita ;)

Trimiteți un comentariu

 

FEEDJIT Live Traffic Feed

Here is your wine,
And your drunken fall;
And here is your love.
Your love for it all.

May everyone live,
And may everyone die.
Hello, my love,
And, my love, Goodbye.



Member of Photomediaworld

Links

Photo Blog Directory VFXY Photos ClickLink.ro toateBlogurile.ro
eXTReMe Tracker

Followers