Dincolo de culoare

Published by Unknown under , , , , , , , on joi, februarie 12, 2009


8 comentarii:

Lavinia Ștefan-Filip spunea... @ 13 februarie 2009 la 00:56

Absolut geniala fotografia! Felicitarile mele!

Unknown spunea... @ 13 februarie 2009 la 07:33

multumesc mult,lavinia.

danushka spunea... @ 13 februarie 2009 la 09:05

privesc chipurile lor si constientizez ca nu vor avea multe din "lucrurile" ce bucura un suflet... trist...

Unknown spunea... @ 13 februarie 2009 la 10:21

ei nu constientizeaza asta si cred ca-s fericiti cu ceea ce consideram noi lucruri marunte.;)

danushka spunea... @ 13 februarie 2009 la 10:27

adevarat, mi-am zis si eu la fel... dar... hmm... cred ca m-ar bucura sa stiu ca lumea noastra ar fi altfel...

Anonim spunea... @ 13 februarie 2009 la 11:47

ufff...Faina fotografia, dar destul de trista :(

Unknown spunea... @ 13 februarie 2009 la 12:47

noi o facem trista!noi cu prejudecatile noastre..copiii aceia erau teribil de fericiti ca nu am vrut flori,dar le-am platit pentru ele ( cu sugestia sa-si pastreze banii ei ) si mandrii pentru ca i-am rugat drept contraserviciu, sa le fac o poza..erau in prim plan, si contau ei, nu florile pe care le vindeau..de-aceea erau si seriosi..au plecat topaind, nu fugind..eu cred ca erau fericiti, nu conteaza pentru cat timp.

TaChe spunea... @ 14 februarie 2009 la 13:23

Superb si trist.

Trimiteți un comentariu

 

FEEDJIT Live Traffic Feed

Here is your wine,
And your drunken fall;
And here is your love.
Your love for it all.

May everyone live,
And may everyone die.
Hello, my love,
And, my love, Goodbye.



Member of Photomediaworld

Links

Photo Blog Directory VFXY Photos ClickLink.ro toateBlogurile.ro
eXTReMe Tracker

Followers