Funny world

Published by Unknown under , , , , , , , on vineri, martie 06, 2009











10 comentarii:

Laura N. spunea... @ 6 martie 2009 la 21:33

Ce colorati si draguti sunt! Serbarea primaverii?

Marius Palcior spunea... @ 6 martie 2009 la 22:58

care-i zburdalnica ta?

Dungha spunea... @ 6 martie 2009 la 23:33

frumos lucrat! imip plac astfel de serbari.

Unknown spunea... @ 6 martie 2009 la 23:34

@laura: daaaaa, 8 martie .am
supravietuit \:D/
@kalliope: hehehe,mama randunica..adica batwoman cu cioc..desi o ador pe frumoasa din ultima poza.

Unknown spunea... @ 6 martie 2009 la 23:38

multumesc, vali..te vad eu,peste vreo doi ani dc mai ai aceeasi parere..nu stii ce sa faci..sa-l asculti,sa-l ajuti,sa imortalizezi momentul,filmand, ba nu,pozand..dar lumina nu e buna,te imbranceste vecinul de scaun,altul ti se baga in fata..mai mult,te pomenesti cu prichindelul in brate plangand,ratand toata serbarea..si peste toate astea,faci sauna..dar trece ;) si-apoi se vad invingatorii..

ARIPI DE FLUTURE spunea... @ 7 martie 2009 la 00:05

poate aduc copiii primavara:) ce draguti sunt

Unknown spunea... @ 7 martie 2009 la 13:02

:))ai dreptate,fluturasi..cateodata,suntem lucizi si constientizam ca ei sunt primavara,iar noi ne troienim an de an..

Adrian spunea... @ 7 martie 2009 la 16:20

Imi aduc si eu aminte cand am fost la primul meu carnaval ce bucurie...

Anonim spunea... @ 7 martie 2009 la 17:36

Ema, foarte faine pozele. Pline de culoare. Nu se vede ca ai fost la inghesuiala :)))

danushka spunea... @ 9 martie 2009 la 09:06

foarte faine!

Trimiteți un comentariu

 

FEEDJIT Live Traffic Feed

Here is your wine,
And your drunken fall;
And here is your love.
Your love for it all.

May everyone live,
And may everyone die.
Hello, my love,
And, my love, Goodbye.



Member of Photomediaworld

Links

Photo Blog Directory VFXY Photos ClickLink.ro toateBlogurile.ro
eXTReMe Tracker

Followers