Poiana cu narcise de pe Saca

Published by ema mihalachi under , , on luni, mai 20, 2013

Ne-am trezit in zori de zi, la ora 5. Dupa un drum de doua ore, pana in Valea Vinului, am dat nas in nas cu cele 7 grade razlete din zona, temperatura care ne-a luat total prin suprindere.




Am inceput urcusul si facand slalom printre salamandre,copaci taiati si cuiburi de viespii, ne-am adaptat zonei.





In scurt timp, am reusit sa simtim aerul rarefiat, mirosul de pin si sa ne simtim binecuvantati de o asemenea dimineata.




Trilurile de pasari si fosnetul de flori si frunze ne-au insotit.








Si-am tot urcat, vreme de aproape 3 ore, pana pe creasta muntelui Saca.









Nu stiu cum sa va descriu frumusetea si linistea de aici.Sa zicem ca-i un loc unde-i perfect sa-ti pui dorinte.


Primele flori anunta culoare cu culoare, mult cautatele narcise.








Dar inca nu ajunsesem.






Cum spunea in pancarta informativa, petala cu petala, am descoperit ninsoarea muntelui din mai - mii de narcise, ce te imbatau cu parfumul lor.















Am facut cunostinta si cu Tarzan, care ne-o zambit sagalnic, pana l-a chemat stapanul sau.



Dar iar ne-au chemat si pe noi, narcisele.









Cu greu, ne-am despartit de ele, tot furand o privire catre marea de flori lasata in urma.





Amortiti si ametiti de mireasma florilor, ne-am intors spre casa.









Am mancat muguri de pin.



Am gasit o cruciulita ratacita si am lasat-o sa poarte noroc si altor drumeti.


Nu a trecut decat o zi ,dar inca ne povestim peripetiile acelei drumetii, zambim, ne aducem aminte si ne facem planuri pentru o noua drumetie.



Tema pentru acasa : Dungha, Marius, Ileana

1 comentarii:

Amelia & Mihai-Stefan CHIRCA spunea... @ 22 mai 2013, 08:41

Minunata plimbare
Frumoasa poveste
Grozave imagini
V-am insotit pas cu pas
Cu mult drag

Trimiteți un comentariu