Bird's lullaby

Published by Unknown under , , , , , , on joi, ianuarie 15, 2009

7 comentarii:

anca spunea... @ 16 ianuarie 2009 la 20:40

buna Ema, ma bucur ca ai fost pe aici, pentru ca asa se leaga lucrurile. evident ca am alergat sa-ti vad blogul, mi-a placut ce-am vazut acolo si...sper ca lantul trofic al iubitorilor de frumos sa continue sa existe.
si eu sint amatoare, nu-ti fa griji. doar ca fac poze - asa le zic eu - de ceva vreme.
mi-a placut intro-ul tau, daca nu ma insel sint versuri dintr-un cintec al lui Leonard Cohen, da?
sper sa ne mai incrucisam prin lumea virtuala si, cine stie, poate si in cea reala.

Unknown spunea... @ 16 ianuarie 2009 la 20:43

da,nu stiu de ce ma simt legata rau de tot de melodia aia..dar cu siguranta nu sunt singura..cohen canta pentru toti cei care isi constientizeaza inimile..multumesc, anca..no,astept posturi..eu inca experimentez ps-ul,asa ca cel putin pentru moment imi propun sa fiu prolifica pe blog.o seara frumoasa!

Elena spunea... @ 16 ianuarie 2009 la 22:35

Ema, stii ca m-a zapacit si pe mine melodia aia:) O am in playlist in permanenta:P

Unknown spunea... @ 16 ianuarie 2009 la 22:37

ntz,ntz,ntz..nu se pune..doar dc o fredonezi,inseamna ca esti in faza cronica..:))

Elena spunea... @ 16 ianuarie 2009 la 22:42

Hai mai, ca nu recunosc nimic:)) mi-am scos versurile, le am salvate si cand ii dau drumul, merg musai in paralel si cu versurile... eee, zi, asta ce e?:))

Unknown spunea... @ 16 ianuarie 2009 la 22:43

primul semn al unei persoane ipohondre:))

Elena spunea... @ 16 ianuarie 2009 la 22:48

=)) no, atunci stai ca vin la tine:))

Trimiteți un comentariu

 

FEEDJIT Live Traffic Feed

Here is your wine,
And your drunken fall;
And here is your love.
Your love for it all.

May everyone live,
And may everyone die.
Hello, my love,
And, my love, Goodbye.



Member of Photomediaworld

Links

Photo Blog Directory VFXY Photos ClickLink.ro toateBlogurile.ro
eXTReMe Tracker

Followers