Pouring ice

Published by Unknown under , , , , , , , , , on marți, ianuarie 20, 2009



3 comentarii:

Elena spunea... @ 21 ianuarie 2009 la 00:22

Am cateva zile bune de cand visez sa ajung cat de repede pe langa asa ceva... am nevoie de mirosul acela de apa inghetata, o fi un drog?!:P
Si tocmai ce vad ca am ip corespunzator, uraaaaa! Asta pt ca am schimbat furnizorul;)

anca spunea... @ 23 ianuarie 2009 la 15:40

imi place "fade into me".
mi-ar fi placut sa nu fie nimic la capatul drumului, cred ca ai putea incerca o prelucrare.
multumesc pentru clipele de frumos!

Unknown spunea... @ 23 ianuarie 2009 la 17:38

multumesc,anca...eu tot bajbai,frumos ar fi sa ma si pricep..mai incerc, sa vad le-oi dibui.

Trimiteți un comentariu

 

FEEDJIT Live Traffic Feed

Here is your wine,
And your drunken fall;
And here is your love.
Your love for it all.

May everyone live,
And may everyone die.
Hello, my love,
And, my love, Goodbye.



Member of Photomediaworld

Links

Photo Blog Directory VFXY Photos ClickLink.ro toateBlogurile.ro
eXTReMe Tracker

Followers