Lechinta

Published by Unknown under , , , , , on duminică, septembrie 13, 2009


6 comentarii:

Marius Palcior spunea... @ 13 septembrie 2009 la 13:03

azi imi iau aparatu si ma duc sa fac poze:D... o duminica placuta iti doresc

anca spunea... @ 13 septembrie 2009 la 14:08

nu-mi mai amintesc cand si in legatura cu ce am auzit de Lechinta. pare un loc unde ai ce vedea.
si da, ne-am adunat la motor fest la iasi, ma bucur peste poate ca am fost acolo. nu stiam ca ma pasioneaza si motoarele, bine ca am aflat :-)))

Unknown spunea... @ 13 septembrie 2009 la 14:10

multumesc, marius..lumina buna!

hmm..are o biserica veche frumoasa , un rau ce da numele comunei ..da ,e un loc frumos,cu oameni simpli..

si motociclistii,anca?:))) cui i-ai lasat?

anca spunea... @ 13 septembrie 2009 la 20:18

cum adica cui i-am lasat???

Unknown spunea... @ 13 septembrie 2009 la 20:56

pai, no!! nu am vazut un spate de motociclist..

anca spunea... @ 14 septembrie 2009 la 09:38

http://anca-onlooker.blogspot.com/

Trimiteți un comentariu

 

FEEDJIT Live Traffic Feed

Here is your wine,
And your drunken fall;
And here is your love.
Your love for it all.

May everyone live,
And may everyone die.
Hello, my love,
And, my love, Goodbye.



Member of Photomediaworld

Links

Photo Blog Directory VFXY Photos ClickLink.ro toateBlogurile.ro
eXTReMe Tracker

Followers