Evolutie (1) - ianuarie 2009

Published by Unknown under on miercuri, ianuarie 06, 2010
Acum un an, faceam prima postare pe blogul acesta..Atunci fotografia era mai mult un background pentru muzica ce ma hranea.Prin ce ascultam, imi exprimam starile, ca multi dintre voi.Astazi, e invers.

Apoi m-am imbolnavit...


..De lumina

Cam repede am ajuns la concluzii, asa-i? Am trecut fulgerator peste ce mi-a oferit comunitatea asta: prietenii,animozitati, rasete, lacrimi, o imensitate de stari pe care nu le-am trait cu intelepciune,dar am avut intelepciunea sa le traiesc.

Acum ,dupa un an, sunt acelasi fluture bolnav de lumina..Cat am evoluat insa, va las pe voi sa apreciati..

Voi rememora toate fotografiile postate ca o avalansa ( mai ales in primele luni ale anului trecut ), intr-un clip dedicat fiecarei luni.

Azi, ianuarie 2009, pe care l-am numit eronat la inceputul filmului 2008..:)).. chiar pare o vesnicie de cand sunt cu voi..



Va multumesc,

S-Hell 

2 comentarii:

Dan spunea... @ 6 ianuarie 2010 la 13:32

Brava, colega :)
Lumina cat mai buna sa ai si de acum incolo si sa traiesti fotografia si fotografiatul asa cum simti si vrei tu, alaturi de cei dragi!

Cristian Ion spunea... @ 6 ianuarie 2010 la 14:43

da, e genul de boala de care nu prea vrei sa scapi ... pai "reactiile" la tine au fost imediate: incadrare, cromatica, mesaj si nu in ultimul rand prelucrarea ... felicitari

Trimiteți un comentariu

 

FEEDJIT Live Traffic Feed

Here is your wine,
And your drunken fall;
And here is your love.
Your love for it all.

May everyone live,
And may everyone die.
Hello, my love,
And, my love, Goodbye.



Member of Photomediaworld

Links

Photo Blog Directory VFXY Photos ClickLink.ro toateBlogurile.ro
eXTReMe Tracker

Followers